joi, 15 aprilie 2010

Doar iubire a fost... Şi atât



(traducere, acelaşi autor)

N-am ştiut, n-am crezut, nu mi-a păsat,
Niciodată n-am gândit c-ai fi plecat;
Ca un copil te-ai răzvrătit înspăimântată
Şi ai fugit de dragostea adevărată.

Cum să urăsc că te iubesc atât de mult
Acum când inima nu pot să-ţi mai ascult?
Nici eu nu ştiu, nici alţii n-au cum să înţeleagă
Că-n ochii tăi sunt stele care privirea-mi leagă.

Draga mea, de-ai să crezi, ştiu acum
Că iubirea s-o zideşti e lung drum;
Zbor înalt, fără tine nu-l pot,
Să te-ntorci încă-aştept... să fiu tot.

N-am crezut, nu mi-a păsat, n-am ştiut
Cine-a fost vinovat în trecut...
Cred că eu... pentru că fără viaţă
Inima în zăpadă-mi îngheaţă.

S-a sfârşit...
Doar iubire a fost... Şi atât.
(2010)


Încă o poezie de dragoste, frumoasă ca iubirea Never love de Andrei

Un comentariu :

  1. It's more than I could have imagined
    It's poetry at it's best
    It's you being YOU :D
    Thx Carmen...once more....honored:)

    RăspundețiȘtergere