sâmbătă, 16 mai 2015

Argint viu

― Mă iubeşti?
― Când îmi eşti.
― Mă culegi?
― Din pribegi.
― Mă aduni?
― Din genuni.
― Mă păstrezi?
― Când visezi.
― Mă alungi?
― Nu-mi ajungi.
― Mă îmbii?
― Când nu-mi vii.
― Mă săruţi?
― Când mă uiţi.
― Mă încingi?
― Dor în chingi.
― Mă alini?
― Doar de vini.
― Mă încerci?
― De poteci.
― Mă-nconjori?
― Ning cu flori.
― Mă înveţi?
― Mii de vieţi.
― Mă iubeşti?
― Când îmi eşti.
― Ce să-ţi fiu?
― Argint viu...
(2015)

― Îi citeşti?
― Dacă scriu.
― Îi găseşti?
― Da. Se-nscriu.
― Cum anume?
― După nume.
― În ce loc?
― La Eddie-n joc.

10 comentarii :

  1. Argintul tau viu chiar m-a facut sa zambesc.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. - Ţi-a plăcut?
    - De la-nceput!
    - Te-a-nveselit?
    - Pân' la sfârşit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. - M-am gândit
      că va plăcea?
      - Păi, nu prea...
      M-am îndoit.

      Mulţumesc, Vero! :)

      Ștergere
  3. Draga Carmencita, cum faci tu, draga mea?
    Nu ma lansez sa-ti raspund in versuri ca nu vreau cu nici un chip sa deturnez atentia de la inspiratele tale ... poezele (cuvantul asta totusi minimizeaza felul lor de a exista!)
    Ce sa spun? Super! :)
    Mi-ai luat si inspiratia, aia pentru comentarii! :) ca si respiratira! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu fac de fiecare dată la fel. Uneori am ceva de spus şi mă ţin de idee, alteori mă las purtată din gând în rimă în alt gând... Să ştii că nu încetez să mă întreb şi eu de unde-mi răsar câteodată cuvintele şi să mă minunez.

      De data aceasta m-am gândit să scriu versuri scurte ca să obţin un ritm alert, de argint viu. Mai departe a fost întâmplare şi căutare de rime potrivite ca răspuns la întrebări. Iar ultimele două versuri m-au izbit în faţă brusc şi fără să le caut... :)
      Mulţumesc, Cita dragă! :)

      Ștergere
  4. Carmen, eşti izvor nesecat, eşti o încântare şi o bucurie nemăsurată! A fost o plăcere, la fel ca şi ultimele noastre provocări. Eşti din ce in ce mai efervescentă! Te felicit! Cu inima..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îţi las această impresie. Sper să fiu la înălţimea aşteptărilor şi de acum înainte, să am timpul şi energia necesare... Mulţumesc mult, Adriana! :)

      Ștergere
  5. mini dialog prelungit
    sa fie toate cele de zis
    raspunsurile sa linisteasca
    iar zilele sa se adune frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-ar fi viaţa poezie,
      aş vrea să trăiesc o mie
      nu de ani, ci chiar de vieţi,
      toate doar între poeţi. :)

      Ștergere